Yükselen YayYay Burcu Aralık 2015 Yorumu: Aşk, Mutluluk ve Romantizm

Kasım 29, 2015by Zafer Ceyhun77
https://burcunagore.com/wp-content/uploads/2018/05/virgo.png

Yay burcu Aralık 2015 yorumu, 11 Aralık Yeniay ve 25 Aralık Dolunay etkileri ile Aralık ayında baskın olacak Uranüs’ün etkilerini içeriyor. Doğum gününüz kutlu olsun değerli dostlar, sağlıklı ve mutlu bir gelecek dilerim. Yeni yılınız, 11 Aralıkta yay burcunda gerçekleşecek Yeniay ile başlıyor 🙂 Kasım yorumunuzda, Aralık ayının ilk günlerinden itibaren, Satürn etkisiyle yeni bir dönemin başlayacağını söylemiştim hatırlarsanız: yeni hedefler ve beraberinde gelen ek sorumluluklar şimdiden gelmiş olmalı. Umarım size gelecekte lezzetli meyveler verecek ağaçların tohumlarını ekmeye başlamışsınızdır, tam zamanı. 30 Kasım’da Satürn ile Güneş yay burcunda bir araya geliyor, gelecek 1 yılın gündemi bu günlerde şekilleniyor. Satürn sizin burcunuzda olduğu için, hayatınızın yönü belirgin şekilde değişecektir. Kendinize daha iyi bir hayat inşa etme aşamasındasınız, tabi her inşaat gibi bazı maliyetler olacaktır: Yeni sorumluluklar ve aşılması gereken engeller.. Olsun varsın, yeter ki sonuç iyi olsun! Hayat böyle değil mi zaten? Başarı ve mutluluk için bazı bedeller ödemek, maliyete katlanmak gerekiyor. Bedeli ödemekten kaçınmayan, yeri geldiğinde fedakarlıklar yapan, sabırlı ve istikrarlı tavır alabilen, sonunda olmak istediği yerde olacaktır. Heyecanlı ve hareketli bir yıl sizi bekliyor 🙂

Yay burcuna göre Aralık 2015 astroloji gündemi

Ekim ve Kasım’da, Venüs ve Mars’ın katkılarıyla önceki aylara göre daha güzel günler yaşadık çünkü birlikte hareket ediyorlardı. Onlar sayesinde gelişime dönük 2 aylık süreç yaşadık fakat Venüs ve Mars artık farklı burçlarda ilerleyecek. Bu nedenle, Nisan 2016’ya kadar bu gezegenlerin etkilerinden daha az bahsedeceğim çünkü hayatımızı yönlendiren, odaklanmamızı sağlayan etkileri azalacak. Diğer yandan, Aralık ayında hayatımızı şekillendirecek baskın etki Uranüs’ten geliyor. Uranüs hala gerileme aşamasında! Uranüs’ün yay burcuna etkileri şu alanlarda:
  1. aşk, mutluluk ve romantizm isteği
  2. kendini ispat etme ihtiyacı
  3. çocuk sahibi olma hayalleri
  4. spor, müzik, dans, tasarım gibi alanlara ilgi
  5. cinsel hayatın özgürleşmesi
Uranüs’ün enerjisi özgürleşmeyle ilgilidir ve iki farklı şekilde yaşanır. Birinci ihtimal, yukarıda saydığım konularda kendinizi daha özgür ifade etmeye başlarsınız, karşınıza yeni fırsatlar çıkar. İkinci ihtimal, bu alanlarda engellenmiş hissedersiniz veya bir vesile ile gerçekten engellendiğiniz için özgürlüğe yeniden kavuşma mücadelesi verirsiniz. 2011 yılından bu yana, her iki ihtimali de yaşamış olmanız mümkün. Aralık 2015, Uranüs’ün enerjisini çok yoğun hissedeceğiniz bir ay olacak, gündeminiz ise saydığım konular etrafında gelişecek.

Ortak Uyarı

Uranüs dişleri, kemikleri ve eklemleri temsil eder. Bu nedenle Aralık ayının ikinci yarısında riske girmek, futbol gibi sert sporlar, süratli araba kullanmak hiç iyi fikir değil. Özellikle 19-25 Aralık arası en riskli dönem diyebilirim çünkü Merkür-Uranüs etkileşimi de var. Trafikte ekstra dikkatli olun (araçta ve yaya olarak), kar yağmış olursa kayıp düşme ihtimalini aklınızda tutarak ihtiyatlı hareket edin, mutfakta bıçakla uğraşırken elinizi kesmeyin.. Birden dişleriniz ağrımaya başlarsa, eklemleriniz sızlarsa “ne oluyor” diye sormaya gerek bile yok, Uranüs gerilemesinden önceki ve sonraki hafta bunlar olabilir. Siz tedbirinizi alın yani, dişinizle fıstık kırmaya çalışmayın mesela, kırılabilir; benden söylemesi 🙂 İlla ki bir şey olacak demiyorum elbette, öyle olacak olsa insanoğlu hep birlikte kaza bela yaşıyor olurdu ki öyle olmuyor biliyorsunuz 🙂 Dikkatli olun yeter.

11 Aralık Yeniay’ın yay burcuna etkileri

Yeniay sizin burcunuzda gerçekleşiyor, hayatınızı değiştirecek ölçüde bir başlangıç olması muhtemel. Gündeminizde bir şeyler var değil mi? Öncelikle söyleyeyim: Yeniay etkileri gayet güzel. İşin içinde Mars, Jüpiter ve Uranüs olacak; etkileşimleri de gayet olumlu görünüyor. Yeniay ile attığınız adımlar, hayatınıza yeni bir mutluluk katacaktır mutlaka çünkü yukarıda saydığım Uranüs konularını tetikleyecek. Bu nedenle çok daha hareketli, neşeli ve heyecanlı bir süreç başlatacağını söylemek mümkün. Ayrıca çocuklarınızla ilişkili veya çocuk sahibi olma planlarınızla alakalı sonuçları da olacaktır. Hadi hayırlısı 🙂 Eğer gündeminizde spor, sanat, müzik, dans, tasarım, ticari girişim gibi konular varsa, Yeniay sırasında ilk adımı atmalısınız. Yeniay süreci başlatmak için doğru zaman olacak.. Yay burcu için olasılıklar şöyle:
  1. hayatınızın yönünü/tarzını değiştirecek bir gelişme
  2. iş değiştirmek, ev/şehir değiştirmek gibi önemli bir karar
  3. nişan/evlilik gibi büyük bir adım
  4. bir ilişkinin başlaması, aşık olmak
  5. sağlığınızla veya imaj değiştirmekle ilgili bir gelişme
Sonuç olarak, Yeniay sizin için çok şey ifade ediyor, özgürleşme ve aydınlık getiriyor. 11 Aralık – 17 Aralık arasında hayatınızın şimdikinden çok daha güzel olmasını diliyorum, bu ihtimal oldukça güçlü 🙂

25 Aralık Dolunay’ın yay burcuna etkileri

Aralık ayının sonlarında gerçekleşecek Dolunay’ı henüz ayın başında yazdığım için okuduklarınız anlamsız ve gündeminizden uzak gelebilir fakat Aralık sonunda gündem şekillenecektir, siz ne olabileceğini tahmin etmeye çalışın 🙂 ve tabi bu yazıyı ilerleyen günlerde yeniden okuyun. Aramıza yeni katılan okurlarım için söyleyeyim: Dolunay gündemdeki bir meselenin sonuçlanmasını sağlar, böylece konu gündemden düşer. Yay burcu Dolunay gündemi şöyle:
  1. bol bol para harcamanız, kredi çekmeniz gerekebilir
  2. ev/araba satın alma süreci varsa sona erecektir
  3. evinizle ilgili düzenlemeler varsa sonuçlanacaktır
  4. miras meselesi veya ihtilaf/dava varsa karar alınabilir
  5. yatırım veya birikimlerinizle ilgili karar alınabilir
Dolunay etkisiyle, özellikle evinizle veya ailenizle ilgili konularda hep hayal ettiğiniz şey gerçekleşecek gibi görünüyor çünkü işin içinde harika bir Güneş-Neptün etkileşimi var. Yıllardır hayalini kurduğunuz eve taşınabilirsiniz, güzel bir ev satın alabilirsiniz, ailenizle aranızda iletişim sorunları varsa aşabilirsiniz gibi.. Aralık ayının size çok iyi gelmesini diliyorum, yeni yılınız hayırlı olsun değerli okurlarım. Sevgilerimle, Ceyhun]]>

77 comments

  • Kaan

    Kasım 29, 2015 at 7:53 pm

    Merhaba Zafer bey 🙂 Ne güzel anlatıyorsunuz..Enerjiniz buralardan hissediliyor.Başarılar diler – dört gözle Akrep yorumunuzu beklerim. 🙂

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 29, 2015 at 8:07 pm

      Teşekkür ederim Kaan bey, her zaman beklerim 🙂

  • Seda

    Kasım 29, 2015 at 8:00 pm

    Teşekkürler Ceyhun Bey,
    Araba almayı düşünüyorum (henüz yeterli parayı biriktiremesem de). 25 Aralıktaki Dolunay araba almak için uygun bir dönemi mi işaret ediyor acaba? Şimdiden teşekkürler

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 29, 2015 at 8:07 pm

      Evet Seda hanım, tam zamanı diyebilirim.
      güzel bir araba ve keyifli bir Aralık dilerim 🙂
      Ceyhun

  • Fatma

    Kasım 29, 2015 at 8:24 pm

    Harikasınız! !!!

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 29, 2015 at 9:02 pm

      tşk ederim Fatma hanım 🙂 🙂

  • Nehir

    Kasım 29, 2015 at 8:53 pm

    Peki terazi burcu ne zaman olacak? 🙂 Iyi ki varsiniz Ceyhun bey 🙂

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 29, 2015 at 9:03 pm

      Sağ olun Nehir hanım 🙂 saat 9 gibi bitirmiş olmayı planlıyorum..
      ilginiz için çook tşk ederim.
      Ceyhun

  • hale

    Kasım 29, 2015 at 8:59 pm

    Nekadar guzel ve tamda ustune bastiniz tebrikler diyecegim konular bunlar . Harikasiniz!!! yazdiginiz bu guzel seyler icin cok tesekkur ederim Ceyhun bey. bu arada harita yorumu icin size nasil ulasabilirim?

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 29, 2015 at 9:04 pm

      Ne güzel, tam da olması gerektiği gibi hayatınızda güzel şeyler oluyor Hale hanım 🙂 harika!
      kişisel analizler için buradan ulaşabilirsiniz: burcunagore@gmail.com
      sevgilerimle, Ceyhun

  • Betül

    Kasım 29, 2015 at 9:01 pm

    Zafer bey lütfen ne olur Başak Burcu’nu bu akşam atın

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 29, 2015 at 9:04 pm

      söz 🙂

  • Betül

    Kasım 29, 2015 at 9:03 pm

    Sizin yorumlarınız bi harika içten samimi ve çok doğrucu Kaç gündür dört gözle bekleyip bakıyorum sürekli sayfanıza

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 29, 2015 at 9:05 pm

      sağ olun Betül hanım 🙂 Burcuna Göre okurlarım için değer üreten bir ortam olsun, güzel bir aile ortamı olsun istiyorum. ne mutlu ki bu uğurda çok yol aldık 🙂
      her zaman beklerim.
      Sevgiler, Ceyhun

    • Betül

      Kasım 29, 2015 at 9:17 pm

      Çok teşekkür ederim Artık hep buradayım

  • senar

    Kasım 29, 2015 at 9:03 pm

    Ağzınız bal yesin en güzel aralık yorumu olmuş süpersinizzzz;)

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 29, 2015 at 9:05 pm

      sağ olun 🙂 güzellikler dilerim.
      Ceyhun

  • Ceylan sadıç

    Kasım 29, 2015 at 9:31 pm

    Ceyhun bey bayildim yorumlariniza hadi insallah aralik böyle gecsin bu arada benim dis ağrilarim basladi bile 🙂

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 30, 2015 at 4:21 am

      Geçmişler olsun Ceylan hanım, benim de diş ağrılarım başladı 🙂
      Uranüs şaşmıyor.. neyse, en büyük derdimiz diş ağrısı olsun, değil mi? 🙂
      Ceyhun

    • Ceylan sadıç

      Kasım 30, 2015 at 2:12 pm

      Kesinlikle ceyhun bey.

  • pelin

    Kasım 29, 2015 at 9:32 pm

    Merhaba hayretle okudum yorumunuzu öncelikle yüreğinize sağlık.o kadar doğru ki yazdıklarınız 2011 den beri hayatım alt üst oldu neredeyse yada vana öyle geliyor sadece yeni bir başlangıç belki de.bu aralarda her şey sürüncemede sanki havada asılı kalmış gibi ve ayın 10 nunda çok önemli belki hayatıma yön verecek bir meselem var.çok önemli karar vermem gerekiyor ama veremiyorum sanki bir şey beni engelliyor.yükselenim oğlak.sizce ben karar vermek için doğru zaman mı? Yada beklemelimi?

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 30, 2015 at 4:22 am

      Pelin hanım merhaba,
      karar vermeniz gereken konu nedir?

    • pelin

      Kasım 30, 2015 at 9:55 am

      Konu bir miras alacak verecek ve para konusu aslında.Ama mahkemeye intikal etmiş ve hayatımın yönünü ciddi şekilde değiştirebilir.Vereceğim kararla ya konu uzayacak uzun süre daha bu stresle boğuşacağım yada konu hakkında uzlaşmaya gidececeğim.İki türlüde zaralı yada fayda sağlayarak çıkabilirim.Ayın 10 nun da görüşmem var.11 in de mahkeme.Nasıl bu kadar bahsettiğiniz tarih denk geliyor şaşırdım.

  • Kübra

    Kasım 29, 2015 at 9:35 pm

    Ay insanın ilk kendi burcunun yazılması çok hoş yaa :)) Hep Aralıkta olsak keşke 😛 Umarım bir aşk başlangıcı olur bu yeniayda 🙂 Teşekkürler güzel yorumlarınız için :))

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 30, 2015 at 4:23 am

      ilginiz için ben teşekkür ederim Kübra hanım..
      Yeniayın aşk getirme potansiyeli yüksek, benden söylemesi 🙂

  • Serpil

    Kasım 29, 2015 at 10:12 pm

    Merhaba Zafer Bey 22 kasim 1985 dogum tarihliyim . Akrep mi yoksa yay burcumu oluyorum ??

    Reply

  • Teacherella

    Kasım 29, 2015 at 10:15 pm

    Merhabalar Ceyhun bey inanın astrolojiye olan ilgim sizle ikiye katlandı.. Samimi ve gerçekçi yorumladığınız süreçleri bi nebze rehber ediniyoruz kendimize.. Benim erkek arkadaşım 14.02.1985 kova burcu yükseleni yay onun iş ve aile ortaklarıyla ilgili sorunu var bu ay bı konuda umut vaadediyor mu? Bir de nişan, evlilik durumları ne yönde ilerler bişiler söylerseniz çoook memnun olcam.. Sevgiler:)

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 30, 2015 at 4:26 am

      ilginiz için tşk ederim, her zaman beklerim..
      evet, Dolunayda sorunların çözülmesi mümkün görünüyor..
      evlilik konusuna gelince, haritalarınızı incelemeden bir şey söylemem doğru olmaz.
      umarım ki en doğrusu olur, yani sizi ömür boyu mutlu edecek olan..
      sevgiler, Ceyhun

  • Asli

    Kasım 29, 2015 at 10:37 pm

    Ceyhun bey elinize sağlık saturn etkisine rağmen yinede ümit veriyor…7.12.1982 11/12 arası doğmuşum yükselen herzaman farklı çıkıyor geçen 3 sene çok zor geçti umarım bu birinci ev bu kadar sarma sizde olmasanız nerden destek alcaz biz Teşekkürler emeginize

    Reply

  • meyra

    Kasım 29, 2015 at 10:48 pm

    Sevgili ceyhun yorumlariniz cidden bir harika.yazilarinizi heyecanla bekliyor ve okuyorum. Ben ekim 5 te işe başladım ancak şimdi cok daha cazip bir teklifle karşı karsiyayim.son 3 yildir hayat cehennem gibi tam bi kaos hakimdi. Simdi sansim döndü 🙂

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 30, 2015 at 4:28 am

      Meyra hanım merhaba,
      tam da öyle olması gerekiyordu 🙂 Satürn’ün en zorlayıcı etkisini, akrep burcunda olduğu zamanlarda yaşadınız ve bitti gitti, artık güzel bir gelecek var inşallah..
      mutluluk ve başarı dilerim.
      Ceyhun

  • Güven

    Kasım 29, 2015 at 11:04 pm

    Merhaba Ceyhun Bey. 15°30′ Yay burcuyum. Yükselenim 17°22′ akrep. Ay burcum 7°06′ oğlak. Bu etkilere mi yoksa akrep etkilerine mi dikkat edeyim daha çok?

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 30, 2015 at 4:29 am

      Güven bey merhaba,
      yay burcunda yazdığım her şeyi hissedeceğiniz ve yaşayacağınız kesin, yükselene gelince, her yazıda ya akrep burcuna ya da yay burcuna göre yazdığım gerçekleşir diyebilirim.
      gündeme göre anlarsınız zaten.
      sevgiler, Ceyhun

  • PELİN YAZAN

    Kasım 29, 2015 at 11:20 pm

    Ceyhun Bey, sizinle geçen analiz danışmanlığı sonrası daha bir sabırsız oldum yazılarınızı beklerken. Başlıklarınızdaki burcuna göre 🙂 ayın içeriği ay bir anlam katmış. Tşkler.

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 30, 2015 at 4:30 am

      çoook tşk ederim Pelin hanım 🙂 🙂

  • ayşe

    Kasım 29, 2015 at 11:21 pm

    çok güzel…inşallsah dediğiniz gibi geçer…aralık ayı…çook teşekkürler emeğinize selamlar saygılar…

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 30, 2015 at 4:30 am

      yazdığımdan daha güzelini yaşarsınız inşallah Ayşe hanım 🙂

  • Esra Erbay

    Kasım 30, 2015 at 12:21 am

    Nasıl güzel bir yorum olmuş yaylar için Teşekkürler Ceyhun bey umarım dediğiniz gibi yıllardır hayalini kurduğum bir ev alma isteğim var o gerçekleşir.

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 30, 2015 at 4:31 am

      Esra hanım inşallah gönlünüze göre olur, bu ay mümkün 🙂

  • Yagmur

    Kasım 30, 2015 at 12:40 am

    Yaziniz sahane ama ben yukselen burcumun yazisini okuyamiyorum cunku bilmiyorum.ceyhun bey 17.12.1987 sabah 04:30 da dogmusum yukselenim tam olarak nedir?

    Reply

  • Gizem

    Kasım 30, 2015 at 1:29 am

    Ne kadar pozitif bir yazı, bize umut verdiniz. Severek takip ediyorum, başarılar dilerim.

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 30, 2015 at 4:31 am

      tşk ederim Gizem hanım, olumsuz günler geride kaldı zaten 🙂 Satürn artık akrepte değil, en zorlusunu atlattınız.

  • Kedi

    Kasım 30, 2015 at 1:51 am

    Satürnden dolayı negatif yorumlar bekliyordum ama öyle olmadı, teşekkürler..

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 30, 2015 at 4:32 am

      tşk 🙂

  • Dlk

    Kasım 30, 2015 at 3:06 am

    Yüreğinize sağlık Ceyhun bey.. Yay burcu ile ilgili uzun zamandır pozitif yanı çok şey okumamıştım :)) Valla umutlandım 🙂

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Kasım 30, 2015 at 4:32 am

      Yay umudu temsil eder Dilek hanım, siz de umutlu olmazsanız zaten diğer burçlar topluca bunalıma girse şaşmam 🙂 🙂

  • Onur

    Kasım 30, 2015 at 4:57 pm

    Teşekkürler Ceyhun Bey.Sizi bayadır takip ediyorum ama ilk defa yorum yapıyorum.Yazılarınız gerçekten güzel.Bu arada yay burcuyum.Aralık ayının güzel geçmesini umuyorum.Bu ay aşırı şekilde para sıkıntısı oldu satürn etkisiyle sanırım.Herşeyin hayırlısı bakalım bu ay nasıl geçecek:)))

    Reply

  • Derya

    Kasım 30, 2015 at 5:00 pm

    Merhabalar Ceyhun Bey; yükselenim de öz burcumda boğa ve 2015 te ben yine işsiz aşksız parasız zevksiz bir yıl geçirdim en çok ta 2016 yı da böyle mi geçireceğim umudum kalmadı da aralık tan

    Reply

  • hande

    Kasım 30, 2015 at 5:38 pm

    Zafer bey gercekten her satırı gülümseyerek okudum.yazdıklarınız gibi güzel bi ay yaşarım inş.. Çünkü çok ihtiyacım vardı:) 2 sene bizimle satürn ve cidden mayıs ayından beri bayagı zorluyor beni sağlık anlamında da ilişki anlamında da. yeni bir ilişkiye başladım severek isteyerek. Ama sağlık sorunlarım cıktı bi kaç ay önce ve bu yüzden biraz geri duruyorum 2016 yılı umarım umut vaad edicidir.Sevgiler.

    Reply

  • bisekilbisiy

    Kasım 30, 2015 at 9:38 pm

    ama kova ne zaman aklım takıldı

    Reply

  • Cagla

    Kasım 30, 2015 at 11:20 pm

    Merhaba Ceyhun Bey, güzel yorumunuz iin tesekkürler icimi isitiniz 🙂 is ariyorum kac aydir acaba aralimta bu sonuclanak mi ceyhum bey?
    Sevgilerle

    Reply

  • Yagmur

    Aralık 1, 2015 at 12:24 am

    Ama soruma neden cvp vermiyorsunuz:-(( yükselenimi ögrenmek istiyorum 17.12.1987 sabah 04:30 lutfeeenn;-)

    Reply

  • Hale

    Aralık 1, 2015 at 9:45 am

    Saturn gerilemesi ne zaman soyleyebilirmisiniz acaba? Ayrica yukseleni yay olanlari nasil etkiler.
    Tesekkur ediyorum
    Hale

    Reply

  • Hülya Birol

    Aralık 1, 2015 at 9:50 am

    Merhaba Ceyhun Bey Öncelikle güzel yorumlarınız için teşekkür ederim, geçen ay ilk önce Yay gelecek demiştiniz öyle de oldu.bu sefer çok beklemek zorunda kalmadık:)
    Ben 11 Aralık Yay yükseleni de yay Burcuyum. Malum 11 Aralık yeni ay:) bize ekstra bir bonusu var mı? Hayatımız ile ilgili ciddi bir karar aşamasındayız şehir değiştirmek gibi ailece yeni bir yaşam kurma çabası…. Eşim Boğa yükseleni Yay. İş ile Sıkıntımız var eşim 6 aydır iş Arıyor bir türlü Bağlantı olmuyor. Yazılarınızı sürekli takip ediyoruz ama maalesef kariyer Alanında bir türlü bir şeyleri oturtamıyoruz. Artık maddi Sıkıntılar da boy göstermeye başladı evimizi satma aşamasına geldik. Ben satıp buralardan(İstanbul) gidelim bir sahil şehrine yerleşelim diyorum ne yapacağımızı şaşırdık. Sanırım önemli bir karar aşamasındayız mücadeleye devam mı, yoksa yeni bir karar mı. Kaderin kucağında sallanmak mı? Sevgiyle kalın

    Reply

  • Beril

    Aralık 1, 2015 at 3:22 pm

    Yaaa Ceyhunn beyyy beklediiim yazi yaa hemde on Gözle cook tsk ederim baya umut verici görünüyo bu ay… Bende bekliorum nişan olsun diye bekliorum bakalimm artik ama cok mutlu oldum sankii cok tesekkür ederimm derin sevgilerle…

    Reply

  • merveduygu

    Aralık 2, 2015 at 1:13 am

    Ceyhun bey agziniza emeğinize sağlık harika bir yazı olmus, beni oldukca aydinlatti. Ozellikle yeni ay etkileri mukemmel ceyhun bey ben yay burcuyum yukselenim kova. Yukselen burcunun kisinin hayatına ne gibi etkileri olur, bu konuda beni aydinlatirsaniz cok mutlu olcam. Basarilarinizin ve güzel yazilarinizin daim olmasini dilerim

    Reply

  • Sevim

    Aralık 2, 2015 at 12:37 pm

    Merhaba ceyhun bey elinize saglik yorumlariniz bi harika sizi dikkatli bi sekilde takip ediyorum.bi konuda sizden yorum almak isterim isimle alakali ciddi sıkıntılarim var bi donemecteyim isi birakmakla birakmamak arasindayim sabirmi etmeliyim yoksa birakip gitmeliyim bilemedim.cevabiniz icin simdiden tesekkurler

    Reply

  • MELEK

    Aralık 2, 2015 at 2:35 pm

    ceyhun bey dıyer burçlar beklıyoruz

    Reply

  • Kübra

    Aralık 3, 2015 at 4:03 pm

    Yükselenimizle beraber mi okumalıyız? 🙂

    Reply

  • Elif

    Aralık 3, 2015 at 11:01 pm

    Ceyhun Bey merhaba akrep burcuyum yukselenim yay. hangi burcun yorumunu dikkate almaliyim bu ay?

    Reply

  • Figen

    Aralık 4, 2015 at 3:44 pm

    Sevgili ceyhun ben ki yıllık aylık günlük farketmez yorum okumayan ilgilenmeyen bir insanım ama sayfanı tesadüfen görmekle bağımlısı oldum yorumların harika artık bir sonra ki ayları merakla bekliyorum çok güzel yorumluyorsun ağzına diline gönlüne sağlık

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Aralık 4, 2015 at 6:00 pm

      tşk ederim Figen hanım, siz de sağ olun 🙂
      astrolojiyi mucizevi bilgi hazinesi olarak gören birinden astroloji yorumu okumak farklıdır, farklı olmalıdır 🙂
      her zaman beklerim.
      Ceyhun

  • Eda

    Aralık 5, 2015 at 2:01 am

    Merhaba zafer bey yaklasik 2 yildir sizi takip ediyorum .yay burcu hakkinda yazdiklariniz gercekten icimi ferahlatiyor. 11 aralik dogum gunum ve yeni ay baslangici. Tavsiyeler inizi bekliyorum ..

    Reply

  • Sahan

    Aralık 6, 2015 at 3:14 pm

    Zafer bey ;
    Sizden danismanlik almak istiyorum bilgi alabilir miyim sizden ?
    Tesekkurler…
    Şahan:)

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Aralık 6, 2015 at 6:26 pm

      Şahan bey merhaba,
      Elbette, kişisel analiz sürecinin nasıl işlediğiyle ilgili size bir mail attım.
      Mail adresim:
      burcunagore@gmail.com
      Görüşmek üzere, Ceyhun

  • Merve

    Aralık 6, 2015 at 8:18 pm

    Ben de düşünüyorum mesela sınavlarım iyiye gidecek mi? Artık çalıştığımın karşılığını alacak mıyım? Ya da şu prekliniği kalmadan geçecek miyim?

    Reply

  • ümit savaş

    Aralık 7, 2015 at 5:42 pm

    selam öncelikle verdiğiniz ve vereceğiniz bilgilere teşekkürler..25 kasım 1963 saat 11.05 de istanbulda doğmuşum..İş hayatım,özel hayatım ve sağlık konularımda gelecekte görünen değişimler olumlu olumsuz neler olacak diye merak etmekteyim..bir yetişkin kızım var üniversite mezunuyum ve şu an çalışıyorum..teşekkürler..

    Reply

  • Su

    Aralık 7, 2015 at 7:25 pm

    Ceyhunnn bey yarin dogumgunummm ve ben saturunle ise girip.sorumluluk almak.istiyorumm ama.henuz baslayamadim.bir ise ve acilmasi ertelenmis isyerinin sizce nezaman baslarim.ise bekledigim.haber gelir sevgiyllleeeee coksagolunnn

    Reply

  • Giz

    Aralık 11, 2015 at 3:13 pm

    Yeni ay dönemi hayatımda bir şey oldu, bir aydınlanma yaşadım ve bir karar aldım diyelim. Tamamen atarak bir örnek veriyorum:
    Ev almaya karar verdim ve birikim yapmaya başladım.
    Bu kararım kalıcı mı olur yoksa ileriki zamanlarda başka bir şekilde düşünüp fikrimi değiştirebilir miyim?

    Reply

  • Tubik

    Aralık 12, 2015 at 2:40 am

    Sevgili Ceyhun Bey, 2008’den beri ciddi bir ilişki yaşamadım. Tam yedi yıldır güzel bir aşkın özlemini çekiyorum. İki aydır farkında olmadan ilişkiden kaçıyor muyum diye psikoloğa gitmeye başladım. Ayrıca bu sene yüksek lisansa kaydoldum. İş yerinde de çokça zorlanıyorum. Tüm bunlara rağmen hayata tutunmaya çalışıyorum. Şimdi tüm bu zorluklar Satürn’den mi kaynaklanıyor? Maalesef ben 2008’den beri bu etkinin altındayım. Tüm uğraşlarıma rağmen olmuyor. Sizce ne yapmalıyım?

    Reply

  • celenda

    Aralık 17, 2015 at 10:25 am

    ceyhun bey merhaba
    benim yükselenim yay asıl burcum oğlak ,iki yorumuda okudum ama neredeyse tam tersi etkiler mevcut iki burçtada , kafam karıştı biraz ne yapmalıyım?
    bu arada 2016 yılı burç yorumlarınızı dört gözle bekliyorum 🙂
    Sevgiler

    Reply

  • celenda

    Aralık 17, 2015 at 10:27 am

    Merhaba ceyhun bey yükseleni yay olan bir oğlak olarak ne yapmamı önerirsiniz ?
    Sevgiler
    2016 burç yorumlarınızı dört gözle beklemekteyim

    Reply

    • Zafer Ceyhun

      Aralık 18, 2015 at 4:15 pm

      Merhaba Celenda, ilginiz için tşk ederim, Aralık sonunda yazacağım inşallah.
      Güzel yaşamanızı ve mutlu olmanızı öneririm..
      sorunuz çok genel olmuş, ne diyeceğimi bilemedim doğrusu 🙂
      sevgiler, Ceyhun

  • Emlakçı

    Aralık 24, 2015 at 2:17 am

    Merhaba Zafer Bey, elinize sağlık…
    Hayal ettiğim arabayı almayı çok istiyorum ama maddi imkanım yok. şans yanımda olur mu? 10 aralık doğumluyum. yükselenim balık (12:30)

    Reply

  • cisem

    Aralık 24, 2015 at 9:27 am

    valla ben aralık ayını güzel geçiremedim sadece 10 aralık ta 10 günlük ailemin yanına gittim onun dışında pek güzel geçti diyemeyeceğim ne iş ne de aşk zero işimden sıkıldım aşk desen o da yok herşey üstüme geliyor mutlu değilim yüzüm gülmüyor hiç üstüme ölü toprağı serilmiş gibi iş yerimle sıkıntılı süreçteyim davalık olduk yay yükselen terazi kadınıyım

    Reply

  • Dry

    Aralık 24, 2015 at 8:50 pm

    Gunesim akrep yukselen yay. Ne akrep ne de yay icin 11 – 17 aralik güzel gelişmelerinin hiçbiri olmadı ne yazıkki. 25 araligi bekliyorum artık. Nasip:-(

    Reply

  • yaylı kova

    Aralık 30, 2015 at 6:58 pm

    merhaba ceyhun bey, twitter ımda da yayınladım, doğru yorumlarınızla beni şaşırtıyorsunuz:) benim burcum kova yükselenim yay, aralık 16 söylediğiniz aşkı buldum ama saçma sapan sorunlarla tökezledik. Kova yüzünden mi oldu bunlar, ne dersiniz ? Yayda sorun yok çünkü 🙁

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

https://burcunagore.com/wp-content/uploads/2018/07/planets_footer.png

Takip Edin