İKİZLER BURCUNA GÖRE SATÜRN İkizler burcunun yeni yılının, Mayıs ayı sonundaki Yeni Ay ile başladığını biliyorsunuz, elbette beni okuduysanız biliyorsunuzdur 🙂 İkizler burcu, yeni yılına bir Merkür Retrosuyla başladı. Önüne bakmak için her koşulun hazır olduğu bir dönemdeyken gerçekleşen Retroyla birlikte; geriye/geçmişe bakmak, eski yaşadıklarını değerlendirmek zorunda kaldı. Bu süreçte size destek olmak için Satürn’ün etkilerini detaylı olarak anlatayım. İkizler burcu, Satürn’ün 2012 Ekim ayında akrep burcuna geçmesiyle birlikte, çalışıyorsa iş hayatında zorluklar yaşamaya başladı. İş arkadaşlarına tahammül etmekte zorlandı, aynı anda bir sürü işle uğraşmak zorunda kaldı, zamanı yetmedi, endişe ve gerginlikler yaşadı. Bunun yanında, 2013 ve 2014 yılında gerçekleşen güneş tutulmaları, ikizler burcunun geçmişini yeniden gözden geçirmek zorunda kalmasına neden oldu. İkizler burcu, özellikle son 1 yılda, geçmişte sevdikleri için yaptığı fedakarlıkları değerlendirdi, yaptığı yardımların karşılığını ne kadar aldığını düşündü. İkizler burcu için oldukça sıkıntı veren bu süreç, 2015 Ekim ayında sona erecek ve sonrasında, yakınlarınız/arkadaşlarınız için kendinizden ne kadar ödün vereceğinize tam olarak karar vermiş olacaksınız, ya da şöyle söyleyeyim: “karar vermiş olmalısınız” Satürn, iş hayatının ve sosyal hayatın gerektirdiği iş birliği, birlikte çalışma ve yardımlaşma konularında, zorluklar yaşamanıza neden oldu. Ne kadar yardımsever olduğunuz, karşılığında ne gördüğünüz, yakınlarınız (eşiniz/sevgiliniz dahil) için yaptığınız fedakarlıklar sonucunda gördüğünüz değer…bunlar Satürn’ün sizi düşünmeye, sorgulamaya ittiği alanlardı. Bu süreç 2015 Ekim ayında bitecek, bu yazı sonrasında, bahsettiğim konulara, daha yüksek farkındalık ile yaklaşın, kendinizi sorgulayın, kararlar alın. Zaman değerli, kime ne için ne kadar zaman ayıracağınıza karar vermiş olmalısınız. İkizler burcu, zaman ve sağlık yönetimi konularında özenli olmalı, Satürn sizi daha az zamanda daha çok iş yapmaya, sorumluluklarınızı eksiksiz yerine getirmeye zorlayacak. Bunu yaparken de kibar davranmayacak, üzecek ve kıracak. Öyle olmuyor mu zaten?