Aslan Burcu: Nisan 2015

Yazar 

Aslan burcu Nisan 2015 yorumunda, 4 Nisan ay tutulmasının etkilerini anlattım.

Biliyorum ki “ay tutulması oldu zaten, daha niye yazıyorsun” diyen okurlarım olacaktır, ay tutulması 9-10 Nisanda kendini gösterecek tam olarak, haberiniz olsun 🙂

Öncelikle güzel bir haber vereyim, Jüpiter 8 Nisanda güzel enerjisini yeniden vermeye başlayacak ve buna en çok siz sevinmelisiniz çünkü Jüpiter aslan burcunda. Ağustos ayına kadar size durmak yok 🙂

Nisan 2015 astroloji gündeminizde şu konular var:

  1. Terazi burcunda ay tutulması: 4 – 10 Nisan
  2. Jüpiter gerilemesi sonunda bitiyor: 8 Nisan
  3. Pluto gerilemesi başlıyor: 17 Nisan
  4. Satürn gerilemesi devam ediyor

Nisanda birden fazla yazı yazacağım,  bu nedenle, gecikmiş olmamın da etkisiyle, bu yazıda sadece ay tutulmasının aslan burcuna etkilerini anlatacağım.

Terazi burcunda ay tutulması: 4 Nisan 2015

Bugün Ay tutulmasını yaşadık, gündüz saati olduğu için de göremedik tabi.  Tutulma sırasında ay terazi burcunda olduğu için, ve olay ay tutulması olduğu için, tutulma terazi burcunda oldu diyoruz ama işin içinde güneş de var tabi ki ve güneş koç burcunda..Bu bilgi ileride lazım olacak, şimdilik burada dursun 🙂

Değerli dostlar, ay tutulması neden önemlidir, bizleri genel anlamda nasıl etkiler, anlatmak istiyorum:

  1. ay tutulması, çok güçlü etkileri olan bir dolunaydır, 5 dolunay gücündedir diyebiliriz
  2. ay tutulması, uzun süredir devam eden bir olayın sonuçlanacağı zamandır, tutulmayı takip eden 5-6 gün içinde sonuçlanır
  3. ay tutulması karar verme zamanın geldiğini gösterir, vereceğiniz karar veya yapacağınız seçim büyük olacaktır

Tanımdan anlaşıldığı üzere, ay tutulması yeni bir gündem oluşturmaz. Zaten bir süredir devam eden bir konunun/gündemin sonuçlanmasına neden olur.

Ben gündeminize dair bazı tahminlerde bulunayım, bazı örnekler vererek aslan burcunun tutulmadan nasıl etkileneceğinden bahsedeyim:

  1. uzun süredir zamanınızı olan bir mesele tamamlanacak
  2. büyük bir yoğunluk bitecek, ya da tersine sakin günler sona erecek
  3. bir akrabanız (kuzen/kardeş gibi) ile ilgili mesele varsa, karara varılacak
  4. eğitim hayatınızda bir konu varsa, sonuçlanacak
  5. iş/ev veya bir sebepten mekan değişimi ihtimali varsa, netleşecek
  6. yurt dışı ile bağlantılı gündeminizde sonuç alacaksınız

Bu ihtimalleri sıraladım ama aslında hayatınızda çok büyük bir şeyler oluyor sanırım 🙂 Hem hayatın düzenini/sınırlarını hem de iş ortamını/arkadaşlarını temsil eden alanlarda bir değişim olmak üzere..

Yani, tahmin ediyorum ki, önümüzdeki aylarda hayatınızda çok ama çok büyük bir atılım olacak, siz bir şeylere hazırlanıyor olmalısınız değerli dostlar..Neler oluyor? 🙂

Ben söyleyeyim neler olduğunu:

2 yıldır hepimizin hayatını şekillendiren Uranüs-Pluto etkileşimi, tutulmayla birlikte, hayatımızdaki büyük dönüşüm sürecini önemli ölçüde tamamlamış olacak, kalıcı değişimler yaratacak.

Yani aslında çok önemli günler yaşıyoruz. Bir düşünün, hayatınızda 2012 yılında başlayan değişim süreci, bir sonuca bağlanmak üzere olabilir mi?

Yazının başında, güneş de koç burcunda demiştim ya, Uranüs de koç burcunda ve Pluto oğlakta..Yani bu ay tutulması sırasında, 2012 yılından beri devam eden olaylar, bu ay tutulmasıyla birlikte sonuca bağlanacaktır veya en azından önemli bir ara sonuç geliyor.

Uranüs-Pluto hayatınızda çok önemli değişimler yaratma potansiyeli taşıyor. Ana konu eğitim, yurt dışı bağlantılı bir şey veya hayatınızın çok ama çok güzelleşmesini sağlayan bir olay olacak…

Ayrıca, diyorum ya, Jüpiter de geliyor 8 Nisanda, ki tutulma 9-10 Nisan gibi sonuçlanacak. Yani dostlar, tutulma sırasında en iyi ihtimal olmasa bile, sonrasında işler hızla düzelecek. İçiniz rahat olsun.

Eminim ki bazı okurlarım Nisan-Ağustos arasında mucizevi sonuçlar elde edecek.

Başarılar, bol şans, mutluluk ve tabi sağlık diliyorum 🙂

Sevgilerimle, Ceyhun

Türkiye'nin en iddialı astroloji sitesinin kurucusu ve yazarı

74 Yorum

  1. filiz

    15/04/2015

    Zafer bey merhaba hayatım güzel ama bi o kadar da yogunlasti veeee gelismeler olumluuu siz mucize adamisiniz yaptiginiz yorumlar 12 den cekiicegim krediye gerek kalmadı esime cook harika bir zam geldi etrafındaki insanlar biraz daha ılımlı ve kabullenici şimdi 13 ocak tarihinde acımasız bir şekilde son verilen isim ile ilgili veya başka bir is gelisme beklemeye ve esimin yurtdışı ile ilgili bir gelişmesi var onunsonuçlarını bekliyorum oldugu anda sizinle paylasicagim siz mucize bir astrologsunuz ve sizi ekranlarda gormek isterim bunu fazlası ile hakediyorsunuz bir tek sizin yorumlarınızı gerçek olarak benimsedim emeğinize yureginize sağlık sevgiler saygılar

  2. asya

    16/04/2015

    2012den beridir hayatimin nekadar degistigini anlatsam inanamazsiniz bir tavan ve suan dip ki ne dip durumundayim su yurtdisi haberi bekleyen twk aslanmiyim bilmiyorum ama o haber beni yasatacak olan haber bunun nekadar onemli oldugunu bilemezsiniz maddiyat bi yana koc burcu olan 6 yasindaki oglumun saglik sorunlarıyla da 8 aydir ciddi sikinti yasiyoruz oglak burcu olan esim suan issiz ve inanilmaz bi sekilde issiz kaldi diyorum ya yasadiklarimi anlatsam kimse inanmaz ama genede aglar yukselenim terazi buarada maneviyatla pozitif düşünmeye calisarak hala ayaktayim yazinizi okuyunca bi daha mutlu olcakmisim gibi heycanlandim olcak mi gercekten okumasi bile okadar guzeldiki

    • Zafer Ceyhun

      16/04/2015

      merhaba Asya hanım,
      aslan burcu için iyi bir dönem başlıyor, aslında hepimiz için öyle…
      umarım ki hem hayalleriniz gerçeğiniz olur, hem de oğlunuz sağlığına kavuşur.
      sevgilerimle, Ceyhun

  3. asya

    16/04/2015

    Gecenin bu saatinde cevap vermenize gercekten inanamadim cok tesekkurler kimin kime nezaman destek olacagi belli olmuyormus saolun umarim guzel haberlerimide yazarim burdan bir aslan olarak sikintilari dipleri kendimin bile kabullenmesi zorken bunu dile getiriyo olmama bile sasiriyom hey gidi eski aslan ben))

    • Zafer Ceyhun

      16/04/2015

      tabi ki, zamanım kısıtlı olmadığı sürece, her soruya cevap veriyorum.
      benim okurlarım değerlidir, nasıl cevapsız bırakırım..
      eminim ki, önümüzdeki 4 ayda yaşayacağınız gelişmeler size yeni kapılar açacak, birçok aslan için de geçerli bu sözlerim.
      yolunuz açık olsun ve evet güzel haberlerinizi bekliyorum 🙂
      sevgilerimle, Ceyhun

  4. filiz

    16/04/2015

    Zafer bey çok teşekkür ederim